Jag kallar det orangeriet!

Om jag kallar vårt glasade uterum för "Orangeri" så blir det nog det, tänker jag. Jag älskar att odla, både nyttoväxter och mysväxter. Fast jag övar bara. På amatörnivå. Men det där rummet, orangeriet, är en underbar plats. Där rinner all stress av mig och jag kan bli varande där i flera timmar. Tiden stannar liksom.

Jag har samlat familjens utslitna jeans under flera år. Vi är en jeansfamilj så det har blivit många par. Nu fick de nytt liv i form av dynor till rottingmöblerna. Soffan och två fåtöljer är köpta hos Villaretroscandinavia.

Kommentarer

  1. Så vidunderligt vackert Emma!!

    SvaraRadera
  2. Hjälp va fint kompis! Å så himla kul att följa dig här med.

    SvaraRadera
  3. Tack gulliga ni!! Alltså detta känns ju spännande! Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint Emma!!
    Älskar ditt orangeri och dina personliga fåglar på väggarna ❤️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg