Årets Stjärnskott!

 Ja, jag har fått en ny titel! I måndags kväll fick jag resa till Stockholm och ta emot ett väldigt fint pris, Årets stjärnskott i Elle Decoration Swedish Design Awards 2016! Tusen Tack! Jag är glad, stolt och rörd! Det blev röda mattan, pressfrukost och intervjuer på scen. Puh för det! Men oh så roligt! Jag vill tacka alla som gillat och kommenterat på Instagram och på Facebook, jag har läst era kommentarer en, två och tre gånger! Jag vill tacka er som gillar mina mönster! Ni som supportar mig och tror på det jag gör! Utan er blir det ingen dialog, ingenting. Ett stort Tack till Elle Decoration som ville lyfta mig som designer genom juryns motivering;
Bländande skicklighet kombinerad med en stark känsla för all den inspiration som naturen ger är grunden till den mönsterskatt som Årets stjärnskott skapat. Hon är en konstnär som lyckas överföra sitt unika uttryck till tapeter och textilier. 
Läs mer på Elle Decoration där Karin Olsson-Leijon skrivit om mig.



Här sitter jag på kanten lite nervös strax före jag skall få ta emot priset.
Åke Axelsson, möbelformgivare, har just presenterat "Årets stjärnskott"
…och så skall jag säga något klokt…!




Här får fantastiska göteborgaren Frida Ramstedt, trendenser.se, priset för bästa inredningsblogg. Hon är så väl värd detta! Hon har bloggat om inredning i tio år. Långt före att jag ens visste vad en blogg var. Typ. 


Här tillsammans med Camilla Lundsten som driver Littlephant, pristagare tidigare.

På röda mattan med Karin Sköldberg, vd på trendgruppen.se
Foto: Magnus Karlsson
Övriga foton: Elle Decoration


Kommentarer

Populära inlägg