Rullgardinslycka!

Äntligen fick jag upp min rullgardinsdesign hemma också! 
Och jag blev lite nykär måste jag säga...;)
Ni kan beställa hos bland annat Engelska Tapetmagasinet och Aulin&Bäck (min väldigt lokala proffsiga återförsäljare) och hos de flesta som säljer markiser.
Jag valde ganska neutrala färger då jag kan vara fri att färgsätta rummet med textilier och mönster. Lite roligt är att Wisteriamönstret har en egen liten historia. Jag har sedan barn drömt om att få ha en egen Wisteria i trädgården, så när vi köpte huset en gång i maj stod där en Wisteria i blom vid entrétrappan. Så passande är ju rullgardinen som pryder köksfönstret i detta gamla hus nu mera! Nedan ser ni bilder på Wisteria, Bok och Pärlhöna.








Kommentarer

  1. Grannt! Vilken färgvariant är det på bild 1 och 2? (Wisteria)
    Mvh Thomas

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg