Bladfåglarna flyger till nya hem!

Den första bladfågeln blev till en varm vårkväll när jag egentligen borde 
nattat barn, men fastnade i orangeriet med lite överblivna blad. Sedan gick 
det inte att sluta. Fast jag gjorde bara en fågel den där kvällen. 
Sen läste jag sagor för barnen. Faktiskt.
Här är Vendela. Hon är gjord av Lammöra, Trädgårdsnäva och Lavendel. 
Och lite japansk lönn i huvudplymen. 
Alla fyra fåglar, Vendela, Hortensia, Bönan och Rönnerdal är offset-tryckta 
på 170 grams Munken Pure Rough på Göteborgstryckeriet
Hortensia är just lagd. 
Här har jag använt hortensia, forsythia och japansk lönn. 
Jag öppnade Emma von Brömssen shop den 1 oktober! 
Och vilken start alltså!
Får hjälp av en son vid första paketeringen.
Fantastiskt att så många vill köpa fåglar! H U R R A !!
Lotta Lundberg aka @dromma på Instagram har gjort så fina poetiska bilder 
här ovan. Tack Lotta, så fint att se sina fåglar flyga iväg till ditt vackra hem!


Kommentarer

  1. Du gör så vackert, så Emmaianskt. Skirskört, levande och formstarkt. ❤️!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg